Har man tråkigt så har man...

Testet börjar: 23:09

1. Fullständigt namn? - Sara Lilian Madeleine
2. Ålder? - 22
3. Vart bor du? - Hemma hos mig såklart
4. Färg på ditt hus? - Typ tegel
5. Hus eller lägenhet? - Lägenhet
6. Klass? - Jag har slutat redan
7. Vilket år tar du studenten? -  Jag tog den 2009, fast jag skulle ha tagit den 2008.
8. När gick du upp i morse? - Runt tolv någon gång
9. När ska du sova? - När jag blir trött.

Socialt:

10. Vad har du ätit idag? - Kyckling och hemmagjorda potatisklyftor.
11. Dagens klädsel? - Jeans och randig tröja
12. Dagens smink? - Naturell. Dvs utan smink
13. Dagens roligaste? - Att påbörja rensningen av saker inför flytten
14. Har du många vänner? - nja, egentligen har jag väl det. De flesta har jag inte så mycket kontakt med bara.
15. Har du ovänner? - haha.. det ska gudarna veta. Jag har alldeles för många!
16. Vem chattade du med senast? - Jag vet inte, det var några dagar sen. Malin kanske? Eller Jonna.
17. Har du pojk-/flickvän? - Ja, jag är förlovad!
18. Vem pratade du med sist? - Johan
19. Vem fick du senast sms ifrån ? - Johan

Favorit:

20. Film? - Mean girls och pojken i randig pyjamas
21. Låt? - Det finns alldeles för många för att jag ska kunna ha en favorit
22. Mat? - Fläskfile
23. Dryck? - Coca-cola
24. Färg? - Grön, svart, rosa, ljuslila
25. Stad? - Norrköping
26. Land? - Hur ska jag veta det när jag inte varit i alla?
27. Ämne i skolan? - Ingen, jag går ju inte längre. När jag gick var det nåt med baren.
28. Människa? - Min lilla Alvin, vem annars?

Senaste:

29. Gången du shoppade? - Jag minns helt ärligt inte. Räknas busskort idag?
30. Gången du bakade? - I lördags
31. Gången du stulit något? - Oj, det var flera år sedan. Tror jag, Jag minns inte riktigt.
32. Gången du rökte? - Jag röker just nu.
33. Gången du drack? - Typ någon timme sedan. Cola alltså. Alkohol var väl typ tre veckor sedan eller något.
34. Personen du kramade? - Johan
35. Gången du pussade någon? - För en kvart sen typ.
36. Personen du dampade på? - Alvin
37. Personen du bråkade med? - Johan, tror jag.
38. Personen du blev ovän med? - Det måste nog vara Romina.
39. Gången du fick skrattattack? - I lördags när Malin var här.
40. Personen du snackade i tel med? - Mamma
41. Gången du grät ? - Igår till Anne Franks dagbok.
42. Gången du var kär? - Jag är kär nu
43. Personen du sa snygg till? - Johan eller Alvin tror jag

Antingen eller:

44. Svart eller vitt? - svart
45. Hund eller katt? - katt
46. Ute eller hemma? - Hemma
47. Tvspel eller datorspel? - Datorspel
48. Singel eller upptagen? - Upptagen
49. Bajs eller kiss? - Jag föredrar att kissa, men jag tycker inte om något av det.
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - msn
51. Ragga eller bli uppraggad? båda, fast inte nu längre eftersom jag är förlovad.
52. Blont eller svart hår? - jag vet inte. Gillar båda två
53. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa
54. Choklad eller lakrits? - choklad
55. Coca cola eller fanta? - cola
56. Pizza eller kebab? - kebabpizza
57. Randigt eller prickigt? - randigt
58. Blatte eller svenne? - svenne
59. Älska eller bli älskad? - både och
60. Leva eller dö? - leva
61. Vänner eller familj? båda

Antal:

62. Personer du älskar? - många
63. Personer du hatar? - 10 eller uppåt. Jag hatar ganska många (och ja, jag vet att hata är ett starkt ord. många har tyvärr gjort mig illa)
64. Glassar du ätit på en dag? - fyra
65. Gånger du haft minnesluckor? - två eller tre
66. Gånger du varit hög? - noll
67. Personer du saknar just nu? - en, min Jonna
68. Gånger ditt hjärta brustit? - fyra eller fem. Då har det brustit rejält, men sen har det varit ganska många småbristningar också.

Vem:

69. Kommer du inte överens med? - för många
70. Vill du kyssa nu? - Johan
71. Ska du träffa idag? - Förutom Johan så ingen
72. Sjöng du senast för? - Johan tror jag
73. Skickade du senast gb till i pea? - ursäkta va?
74. Spelade du tvspel med senast? - Oj, det minns jag inte. 
75. Vill du ta med på resa nu? - Johan. Jag längtar till vår bröllopsresa.
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Madde..
77. Förtjänar att dö? - En hel familj. De närmaste vet vilken, resten behöver inte veta.
78. Är söt? - Alvin
79. Vill du sova jämsides med i natt? - Johan

Vad:

80. Gör dig glad? - ett leende från Alvin
81. Gör dig ledsen? - När någon nära far illa
82. Vill du helst göra nu? - bada
83. Önskar du att du slapp göra? - ringa massa samtal imorgon bitti
84. Vill du ha nu? - pengar, coca-cola och sömntabletter
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Jag vet inte, det är långt dit. Julen kommer ju först.
86. Längtar du till? - Bröllopet nästa år.
87. Tycker du om dina betyg? - Jag blev missnöjd
88. Ångrar du i ditt liv? - Trots allt dumt jag har gjort så ångrar jag faktiskt ingenting. Hur ska man annars lära av sina misstag? Och dessutom, hade jag inte gjort allt hade jag inte varit den jag är idag.
89. Är det bästa som hänt dig? - Alvin

Vad tycker du om?

90. Rökare? - Jag har väl inget att säga om det eftersom jag är en själv.
91.Bråk? - Helt onödigt
92. Killar? - Yummy
93. Tjejer? - Backstabbers
94. Skola? - Lärorikt, men fy så trist
95. Framtid? - Jag kan ju bara hoppas på att den blir bra

Övrigt:

96. Är du kär? - Ja, såklart!
97. Hur lång är du? 1.69 cm
98. Första tanken när du vaknade? - vad är klockan?
99. Sista tanken när du somnade? - stackars Anne Frank
100. Hur mycket är klockan nu? - 23:37
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: