We live in a very small world...

Jag hade helt totalt glömt bort att jag hade möte med min arbetskonsulent idag. Som tur var så skulle vi ses hemma hos mig. Jag skulle träffa min nya arbetskonsulent eftersom min gamla ska sluta. Jag har varit rätt nervös inför att träffa min nya arbetskonsulent. Tänk om hon inte skulle vara lika bra som min förra?
 
Förstå min förvåning när jag öppnade dörren och en gammal bekant till mig står där. En person som jag umgicks med för säkert 12-13 år sen! Jag blev så chockad så jag fick knappt fram ett ord. Det känns ändå rätt bra att ha henne som arbetskonsulent. Hon är glad och trevlig och inte alls stel. Det här blir nog bra. Dessutom stöttar hon också mig i mina teaterdrömmar..
 
Typ såhär kände jag mig när jag öppnade dörren haha
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: