Nyaste tillskottet i familjen

Hejsan. Mitt namn är Sheeba och jag har nyss flyttat in i den här familjen. Jag anpassade mig rätt fort och jag är väldigt busig. Jag älskar att leka och springa runt och jaga saker. Äta är också något som jag tycker väldigt mycket om. Jag är väldigt sällskaplig och att vara ensam är det absolut värsta jag vet. Om jag märker att matte är på väg att gå någonstans så lägger jag mig vid ytterdörren för att hon inte ska glömma bort mig, men det gör hon alltid. Jag får aldrig följa med någonstans. Det tycker jag är elakt.
 
Jag har fått en kattkompis här också som heter Oscar. Vi kommer rätt bra överrens, men jag blir lite sur och fräser ifrån när han försöker sniffa mig i rumpan. Det tycker jag inte alls om. Hur som helst. Här trivs jag bra och här vill jag stanna..
 
 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: