Människoätande häxor med vampyrtänder..

Ibland har jag skumma och konstiga drömmar. Alltså verkligen jättemegakonstiga.. Utan någon som helst förklaring. Inatt hade jag en sån dröm. De senaste dagarna har jag inte kollat på eller läst om vampyrer, häxor eller liknande. Det som har funnits i mitt huvud har varit mitt projekt, praktik, Alvin, The Fast and the Furious, Marcus, pengar och städning (inte i den ordningen). 
 
Därför kan jag inte för något som helst förstå varför jag inatt drömde om en fager häxa med vampyrtänder som åt människor. Jag ska försöka förklara i den mån jag kan om hur min dröm var. Vissa delar är lite otydliga. Varning för helmysko dröm som spenderas med syskon jag inte ens har.
 
Jag minns inte hur allt började, men jag och min tvillingbror stod mitt framför en liten stuga mitt i en skog (tänk typ hans och greta fast utan kakor och godis på huset). Vi stod där med våran lillasyster som var ca 1-2 år. Häxan stod där, men jag minns inte vad hon gjorde. Jag har något svagt minne av att hon kanske flinade eller hånlog. Min lillasyster som låg i famnen log mot mig och jag såg att hon hade huggtänder. Jag förstod att häxan hade gett henne huggtänderna, men jag visste inte varför. 
 
Min tvillingbror ringde till våra vänner (två stycken) som kom dit. När dom kom dit var häxan borta. Dom hjälpte oss att leta efter henne. Vi hittade inte häxan, men när vi kom tillbaka till platsen där vi träffat våra vänner så var vännerna borta. Jag minns att jag visste att häxan hade ätit upp dom, men jag vet inte hur jag kunde veta det.
 
Sen var häxan tillbaka igen. Fortfarande utan att säga någonting. Hon log och tänderna syntes. Innan jag visste ordet av så var hon borta igen. Och lillasystern också. Vi ringde polisen eftersom vi ville ha tillbaka vår lillasyster. Polisen kom dit med full personalstyrka. Dom sökte igenom hela skogen, men hittade varken häxan eller lillasystern. Sen vaknade jag någon gång där..
 
Alltså.. Vad är det här för dröm? Det var ingen läskig dröm. Jag drömde den rätt länge också tror jag. För jag drömde den första gången när klockan ringde 06.30 och jag jag drömde den fortfarande 09.00 innan jag vaknade och klev upp..Mina syskon i drömmen såg inte alls ut som mina syskon. Jag tror aldrig jag har sett deras ansikten innan. Och vännerna i drömmen är egentligen en annan persons vänner som jag inte alls känner bra. Jag kände inte igen häxans ansikte. Helt skumt.. Hoppas "jag" i drömmen fick tillbaka min "lillasyster" tillslut och att allt slutade bra..
 
Här är annars en väldigt snäll häxa för några år sen.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: