Jag vill att det ska vara fredag nu

Idag tog jag en väldigt välbehövlig sovmorgon. Jag ska snart sätta igång med dagens "sysslor" och sen försöka fixa mig lite.. Jag mår alltid som bäst när jag är fixad och jag känner redan nu att jag önskar att den här dagen var över. Jag vill bara att det ska bli fredag så jag får träffa min älskade prins. Även om det bara är för ett par timmar..
 
Jag har saknat honom så sjukt mycket och jag känner mig inte riktigt hel när han inte är hemma hos mig. Jag ska i alla fall försöka köra på att göra tvärtom vad min känsla säger. Och idag säger min känsla att jag ska ligga i soffan och deppa. Så det tänker jag inte göra. Jag ska tvätta, diska och plocka lite. Jag ska fixa i ordnin mig och ikväll ska jag iväg på teater..
 
Att vara i från dig är det jobbigaste som finns
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: