Besviken på pretty little liars

Min syrra var ju som sagt här idag. Vi skulle se halloween specialen av Pretty Little Liars som sändes igår. För första gången någonsin blev jag faktiskt riktigt riktigt besviken. Jag har undvikit allt som går att läsa om det osv, men det kanske jag inte borde ha gjort. 
 
Jag trodde att det skulle vara ett "vanligt" halloween avsnitt som det är varje år, men det var det inte. Istället var det typ ett avsnitt där skådisarna svarade på frågor från läsarna... Det var visserligen också bra, men eftersom jag var inställd på ett "vanligt" avsnitt så kändes det inte lika kul.. Nu får jag vänta och hoppas på att deras första julavsnitt är bra istället..
 
Ingen spookfaktor som jag ville ha..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: