När det inte riktigt blir som man planerar

Idag hade jag tänkt att städa.. Istället har jag spenderat hela förmiddagen med följande:
 
Facebook
Wordfeud
Youtube
Ebay
Olika mobilspel
Kollat runt på olika sidor efter julklappar..
 
Jag ska fortsätta min julklappssökning ett litet tag till tänkte jag.. Sen kan jag nog börja städa..Det blir nog bra..
 
Typ det bästa stället i världen att köpa leggings på.. Fattar inte varför jag inte blev medlem där tidigare.. Kan kolla på leggings där i timmar.. Jag skojar inte!
 
Romina

Har du några tips på vad man kan köpa till pojkvän, som inte är alltför dyrt och tar alltför stor plats/ för tungt? =) samt något gulligt till mamma :P

Svar: hmm.. Jag ska tänka lite på det.. Vad gillar han för något typ? Alltså intressen osv?
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: