Han får inte en enda leksak av mig i år..

I år har jag satsat mycket på spel till Alvin i julklapp.. Även lite annat såklart, men han kommer nog mest att få spel av mig. Jag ska även köpa Tjuv och Polis hade jag tänkt, men jag har inte gjort det än.. Jag har köpt några böcker och sådär också..
 
Av andra skulle jag gärna önska att han kunde få kläder då han nu växer som jagvetintevad. Han har snart inga kläder han kan ha längre.. Det gäller allt utom typ strumpor och kalsonger.. Såklart kommer han inte tycka att det är roliga julklappar, men det skulle uppskattas mycket av mig..
 
En Darth Vader dräkt ska han få av mig och Marcus i år.. Jag tror han kommer gilla den då han säger att han gillar Star Wars (förlåt pappa, menar såklart Stjärnornas Krig). Inte för att han någonsin har sett det, men jag tror att han mest tycker att Vader verkar cool..
 
Här är spelen jag har köpt hittills.. 20 frågor Junior - Gissa djuret, Barnens Alfapet och Nåt Angry Birds/Star Wars spel.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: