Från höstdepp till jullängtan

Ja.. Här händer det inte så mycket. Dels vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om just nu (men snart kommer det massor av roliga saker jag kommer skriva om så håll ut!) och dels har jag inte lust att skriva ner alla tankar jag har just nu. De är bara onödiga och tråkiga och hela världen skulle bli deppig av att läsa dom. 
 
Jag har kommit fram till att jag nog eventuellt har en liten släng av höstdepp just nu. Vilket är väldigt konstigt för det brukar jag inte ha. Men det tror jag att jag har i alla fall så vi får väl se.. Sen är det ju en del saker som spär på lite extra.. Som att försäkringskassan aldrig slutar strula osv. Men det löser sig snart. Hoppas jag. Jag hoppas också att höstdeppen lägger sig lite snart. Julen närmar sig med stormsteg och jag har inte gjort ett skit. Jag har inte handlat en enda julklapp.. Jo, det har jag visst gjort, men det är så lite så det räknas knappt..
 
Jag är lite osäker på hur mycket julklappar jag faktiskt kommer kunna handla i år.. Allt beror ju på försäkringskassan.. Vi får se.. 
 
Jag längtar!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: