En helt okej lördag ändå

Vilken fantastisk dag det blev ändå! Jag kom cirka tjugo minuter försent till loppisen. Jag gick visserligen back, men jag är ändå förvånad över att det gick så bra som det gick med tanke på att jag inte har bytt ut speciellt mycket på ett tag. Jag sålde vissa saker som jag har haft där jättelänge, så det var skönt. 
 
Amanda kom och hämtade upp mig runt tjugo i två och sen åkte vi mot teaterladan. Vi skulle vara där vid två, men vi blev några minuter sena pga alla bilköer som var. Jag fick passa sovande bebis, dela ut programblad, sälja bingolottos julskrap och svara på frågor från folk som undrade. Dessutom fick jag se en helt fantastisk julshow.
 
"Flickan" i Flickan med svavelstickorna gjorde ett fantastiskt jobb! Hon var så sjukt duktig! De andra två skådespelarna också såklart (i den korta versionen finns bara tre skådisar, i den längre är de betydligt fler). Jag blev också positivt överraskad av att se att mitt namn stod med i programbladet. Jag fick höra förut att det inte skulle stå, så det var kul att se att dom hade bestämt sig för att ändra det. 
 
Lite negativt var att få veta att "Flickan" ska vara bortrest i en vecka. Hon åker i morgon. Så jag vet inte riktigt hur det blir med den delen i julspelet under de kommande föreställningarna. Det känns lite synd, men Tomtemors Magiska Jul är ändå helt fantastisk! 
 
Efter föreställningen så drog Marcus iväg på julbord. Jag åkte hem och slog in lite julklappar samtidigt som jag kollade på the bodyguard. Efter det hängde jag in den rena tvätten och hängde upp tvätt på torkning. Sen har jag bara tagit det lugnt och inte gjort så mycket..
 
Ett litet smakprov på Tomtemors Magiska Jul. 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: