Som jag har längtat

Runt halv åtta kom jag på att jag inte hade ätit någon mat (Johan och Alvin åt blodpuddig, blä) och fick ett oerhört sug efter Fiskpinnar, potatis och dillsås.. Perfekt tänkte jag, det har jag velat äta länge och vi har allting hemma. Tills jag kom på att vi inte hade någon potatis. 

Först tänkte jag gå till Hemköp för att handla, men det kändes lite löjligt att gå för bara tre potatisar och jag vet att något mer onödigt säkert hade följt med hem. Så jag frågade Carola om hon hade tre potatisar jag kunde få istället. Det hade hon. Potatisarna var dock jättemegastora så det behövdes bara två. Trots att jag delade dom på mitten tog det en halv evighet för dom att bli klara.. Strax efter nio fick jag min efterlängtade mat i alla fall.. Riktigt gott var det. Jag är fortfarande mätt..

Nu har jag skrivit ett helt onödigt inlägg om mat.. Det känns ju.. normalt? 

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: