Fram och tillbaka, hit och dit.

Åh jag är typ helt slut efter idag haha.. Det blev ingen picknick eller så för det hann vi inte riktigt med. Istället fikade vi och gick en stund på stan. Alvin fick köpa en leksak och en present till Johan. 

Tyvärr hann vi ju inte ses så länge eftersom jag skulle hem till mamma och hämta lite grejer till loppisen. Alvin fick följa med hem till ,mamma. Han var ute på gården och lekte medan vi bar ner kartonger. Efter det åkte vi hem och lämnade Alvin samt hämtade några fler grejer till loppisen. Sen var det bara att åka raka vägen till loppisen och lämna alla grejerna. 

Mamma och jag började packa upp lite smått. Resten får jag ta imorgon. Jag tänkte försöka åka dit så tidigt som möjligt. Jag har verkligen ingen aning om hur jag ska få plats med allt där imorgon, men jag ska försöka fixa så gott det går.

Nu ska jag plocka undan lite grejer som jag har släpat fram under veckan. Johan har städat så fint, så nu vill jag få undan det jag har släpat fram också så det blir ännu finare. 

Jag just nu.
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: