Bästa lördagen på riktigt länge

Vilken bra dag det blev! Loppisen gick hyfsat bra. Det var inte alls mycket folk, men jag lyckades ändå sälja en hel del. Inte helt upp till bordshyran, men det var inte långt ifrån.  På loppisen fick jag även höra att man blev glad av att se mina leggings. Det tackade jag för. 

Jag sprang runt lite som en yr höna på loppisen idag. Jag ändrade om i princip HELA bordet. Nu känns det mycket bättre. Smyckesställningen står kvar, för stunden. Jag tänkte ta bort den en eller två veckor sen för att det ska se lite annorlunda ut. Sen kommer jag ställa tillbaka den igen. Jag hade även ett litet extra bord på bordet för att få lite höjd och plats med mer grejer. Jag tyckte dock det såg så rörigt ut så nu är extra bordet borta. Kläderna tog jag också ner för stunden. De får komma upp senare igen. Lådorna under bordet är nästa veckas projekt. 

Jag hade en mysig promenad med Carola hem. Vi pratade om allt och inget och det var riktigt skönt att bara gå och prata och inte ens tänka på något. När jag kom hem så torkade jag av bordet på balkongen och sen pratade jag lite mer Johan och brorsan. 

Sofia kom över och vi pratade lite. Så skönt att jag fick träffa henne den här veckan ändå! Sedan tände vi grillen eftersom vi bjudit över Ebbe, syrran och brorsan på mat. Grillen började dock strula lite. Jag vet inte riktigt vad som är fel, men proppen går typ efter en liten stunds grillning. Så efter att TVÅ proppar gått så bytte Johan till stekpanna istället. 

Där någonstans drog Sofia hem och vi satte oss för att käka (fläskfilé, potatisgratäng och sås). Det var gudomligt gott! Efter att Ebbe och syskonen åkt hem så tog vi det lugnt en liten stund. När Johan skulle natta Alvin passade jag på att hoppa in i badet. 

Nu är jag nyduschad och klar, Jag är skapligt trött och har ont typ överallt känns det som. Min höft har verkligen strulat med mig idag. Nu ska jag starta en film tror jag och bara njuta av lugnet..

Det bästa jag vet efter att ha duschat är att vira in mig i Johans täcke..
Johan

Nu pajar du ju mitt täcke. det kommer att lukta tjej :(

Svar: Nej då :P
Arasen

Anonym

Låter som en härlig dag!!

Svar: det var det verkligen :)
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: