Bad hairday

Idag, precis som igår, har jag en riktigt BAD hairday! Jag har gjort den enda rätta och tagit på mig min röda peruk. Ska bli lite kul att se vad dom på teatern säger när dom får se mig haha.. Jag hade peruken på loppisen igår och då var det jättemånga som tyckte att jag passade i färgen. Dom frågade även om jag hade gjort det hos frisören eller hemma.. Haha.. 

Dom på teatern vet ju visserligen om att jag inte ska färga håret på ett tag så dom lär ju fatta att det är en peruk, men ändå. Gissar på att Robin (som hämtar upp mig) inte kommer att känna igen mig på parkeringen. Det gjorde han inte när jag färgade håret svart sist. 

Nähe.. Nu är det dags för mig att börja gå mot Lidl där han ska hämta upp mig och sen iväg mot teatern. Jag är inte alls taggad egentligen idag, men jag vet att jag behöver vara där så.. Ha en fortsatt din söndag.

Jag idag.. Håret uppsatt i tofs
Denise

Håller med, du passar riktigt bra i den! :D

Svar: tack så mycket :D
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: