Ut och in

Min hjärna är överarbetad! Jag glömmer bort saker hela tiden. Jag har ingen koll på vilken dag det är eller hur mycket klockan är. Jag har varit vaken sen imorse, men jag har inte gjort något alls känns det som. Jag har lyssnat på musik samtidigt som jag har tittat på barnprogram med Alvin. Helt plötsligt hade flera timmar gått. 

Jag längtar efter att gå på stan och shoppa. Jag längtar efter att gå ut och dansa med vänner. Jag längtar efter socialt umgänge. Jag känner mig instängd, men jag orkar inte ta mig ut, 

Jag behöver göra något, men vad? Och när skulle jag ha tid att göra något? Jag behöver känna mig levande, just nu känner jag mig som en zombie. Eller möjligtvis en mumie som vaknat till liv. 

Jag vet inte ens vad jag ska skriva för vartannat ord försvinner i tankarna. Jag tappar fokus och börjar tänka på annat. 

random, men söt
Anonym

Jobbigt. Har du ingen som kan sitta barnvakt några timmar så du kan ta en öl i solen eller så;)

Jessica Högberg

Klickade på fel... öl i solen...

Svar: Jo, det har jag säkert om jag ber om det.. Men det är trist att sitta själv :/
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: