Kvällsmys med Oscar

Igår när jag skulle lägga mig låg Oscar och sov vid min kudde. Först ville jag inte riktigt flytta på honom. Han såg ju ut att ha det så bekvämt. Fast jag ville ju ändå lägga mig och sova jag med. Så jag flyttade på honom lite så att han inte skulle märka något. Sen la jag mig under täcket och drog täcket över honom. Han ändrade sig lite grann så att han låg bättre, men han vaknade inte. Snacka om tur. Jag fick ligga och gosa med honom.

När jag somnade låg jag med huvudet inburrat i hans päls, hans nos var inburrad i min hand och han låg på min arm. Det är utan att tveka ett av de bästa sätten någonsin att somna på
Denise

Åh så mysigt! :D Önskar att mina katter ville ligga o
gosa när jag ska sova....

Svar: Det var samma sak igår.. Fast då låg han längre ner på täcket.. Jag flyttade bara på honom lite.. :) Han är verkligen jättegosig.. Har aldrig haft en katt som honom innan
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: