trevlig morgon

En sån trevlig upptäckt jag gjorde imorse.. Den var så trevlig att jag skrattade av lycka.. Eller inte.. Jag hade visst glömt ställa undan popcornkryddan igår. Men det var inte så farligt eftersom Alvin inte gör några hyss längre.. Trodde jag.. 

När jag kom in i vardagsrummet så var det popcornkrydda över halva vardagsrumsbordet. Det var helt täckt. Och kryddan som jag öppnade för första gången igår är nästan slut. Men jag är inte den som är den. Han fick ta rätt på det själv. Det är lite kvar som han inte riktigt har kunnat få bort (det har fastnat i skårorna på bordet) som jag får sätta mig och försöka få bort sen.. 

Nu ska jag ta och kolla på nattens avsnitt av PLL. Det laggade så sjukt mycket inatt så jag missade en del. Ska försöka omvända dagen till en bra dag.

godmorgon.. eller nåt åt det hållet
sofia

Så ska det låta!♥

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: