Happy happy

Så mötet gick rätt bra idag.. Jag fick en smärre chock när han sa att han ville att jag skulle gå från åtta timmar i veckan till tjugo timmar på en gång. Men han tror på mig och det känns skönt. Nu ska jag bara träffa min arbetskonsulent också..
 
Efteråt så tänkte jag åka hem till Marcus, men istället fick jag och kollade om en annan vän från teaterföreningen var hemma. Det var hon och hon hade även besök av två andra från föreningen, så jag gjorde som sällskap ett tag. Sen åkte jag och mötte Marcus på stan och nu är vi hemma hos honom. Vi ska snart käka lite och sen ska vi träna manus.. Woohoo.. typ.. eller inte.. Men det är lika bra att läsa så replikerna inte försvinner innan extra föreställningarna..
 
The one and only Lovis
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: