Insidious: Chapter 2

Fia och jag kollade på Insidious 2 ikväll. Den kändes bättre än ettan. Jag hoppade till och med till någon gång. 

 
Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Usch, att du vågar titta på sådant.

Svar: Jag ÄLSKAR skräckfilmer haha.. Men oftast blir jag inte så rätt heller.. Jag gillar känslan man får när man blir rädd för en skräckfilm och det är mest därför jag gillar skräck. Sen vet jag ju liksom att det inte är på riktigt, så jag är inte så lättskrämd när det gäller film.. Jag är mer lättskrämd i verkliga livet :P
Arasen

Ida - foto & häst

åh skräckfilmer är de bästa som finns! Älskar insidious! :'D

Svar: Ja, dom är faktiskt bra. Svårt att hitta bra skräckfilmer nu för tiden. Har du någon som du tycker är riktigt bra?
Arasen

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: