En alldeles perfekt början på december

Den bra dagen höll i sig! Det gick riktigt bra på DBTn. Vi diskuterade hur vi skulle gå till väga inom de individuella samtalen eftersom vi känner att vi har kört fast lite där. Så nu har vi kommit fram till vad vi ska jobba med och vi börjar nästa vecka. Så skönt det känns att ha en plan!
 
Efter DBT så gick jag på stan med farmor. Det var riktigt längesen vi umgicks bara vi två så det var mysigt. Hon skjutsade mig till hemköp sen så att jag kunde hämta ut lite fler paket.. Jag passade på att köpa Folket också eftersom jag och Alvin är med där. Vi fick besvara frågan vad vi skulle göra i helgen, så det är ingen stor grej. Men det är ändå kul att ha!
 
Alvin ville vara här en stund efter att jag kom hem, så vi tittade på tv och mumsade på lite popcorn från gårdagens bio. När Marcus kom hem så lagade han lövbiff till mig! Så himla gott! Det var faktiskt rätt länge sen jag åt det nu. Jag fick även en jättefin ring av honom idag. Han skämmer verkligen bort mig med kärleksförklaringar på olika sät.. Jag är så lycklig över att jag har honom.
 
Jag har ju faktiskt fått Body Shops julkalender av honom i år också. Den dyraste av dom. I första luckan fanns body butter som jag passade på att använda efter badet imorse. 
 
Den fina ringen. (ignorera naglarna som jag inte orkat fixa sen halloween)
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: