Jag vill bara sova..

Jag är sjukt trött.. Jag vet inte riktigt varför, men jag är inne i en sån där "sova-dåligt-period" igen. Så jobbigt.. Jag vaknar inte utvilad och jag blir typ trött jättetidigt på kvällarna.. Jag är inte alls pigg när jag vaknar och snoozar gärna ett par minuter extra.. 
 
Varför? Det som var så bra! Jag blev trött runt elva och sen gick jag upp strax efter sju utan problem. Varför Blir jag trött runt nio nu när jag gick upp strax innan åtta imorse? Det är ju inte vettigt någonstans.. Jag förstår verkligen inte.. Nåja.. Snart vandra mot "sängen" (läs soffan) då. Det är ju en dag imorgon med. Då ska Alvin ha sin allra första gymnastiklektion och jag ska lyssna på mer politik.. 
 
Så kan man också sova.. När man är liten..
 
Erica

Hej :) Har precis startat upp veckans blogg. Är du sugen på att vara med så är det bara att kika in och anmäla sig! :) Kram

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: