Valborg tjugohundrafjorton

Jag, syrran och Alvin drog till Kulturhuset och umgicks lite med folket där. Jag känner nu att jag egentligen var för trött för att dra dit, men skitsamma det var ändå trevligt..

Det blev lite grillat och Alvin spelade lite biljard och sådär.. Runt åtta drog vi hem eftersom det var dags för Alvin att lägga sig. Det kändes lite tråkigt eftersom det var efteråt som kareoken och allt drog igång. Men men, inte mycket att göra. Det kommer fler gånger.

Vi har kollat på film och typ halvsovit i soffan, så nu är det dags att krama kudden.. Jag är så obeskrivligt trött så det finns inte ens.. 

Fia gick in på min instagram och tog den här bilden på sig själv.. Inte för att vara elak, men hon har sett bättre ut.. 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: