Så typiskt mig..

Jag har haft en strålande bra dag. Jag hade inte så farligt ont i tanden, vi satt utomhus och tränade repliker, det var jättefint väder och vi skulle fotograferas idag. Allt var jättebra. 

Sen åkte vi ut till stället vi skulle fotograferas på.. Jag hann gå två minuter ungefär och sen trampade jag snett två gånger med samma fot. Så typiskt mig. Nu har jag ont. Eller ja, det har jag haft sen jag trampade snett. Jag misstänker en stukning, men jag vet inte säkert eftersom jag aldrig har stukat något förut. 

Nåja.. Nu ligger jag här i soffan och försöker vila foten.Jag är så trött att jag skulle kunna somna på några sekunder, men jag funderar på att se någon film först. Annars vaknar jag väl mitt i natten och kan inte somna om..

Bild från manusträningen.. 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: