No Mirror Makeup Challenge!

Yay! Nu har jag ÄNTLIGEN gjort en No Mirror Makeup Challenge som jag har velat göra så länge. Jag satt och redigerade den igår och lärde mig samtidigt hur man snabbspolar. Det är därför det är så mycket snabbspolningar.. 

Anyway... Kommentera gärna vad du tycker och skriv gärna ner önskemål på videos jag kan göra eftersom jag hade tänkt att göra det lite oftare nu. 


Therese

Jättebra video och resultatet blev ju också bra! Tusen gånger bättre än om jag skulle ha gjort det! :) skrattade högt för mig själv när du snabbspolade och lät som en gullig smurf ;)
Jag röstar för fler videor, men om vad vet jag inte.

Svar: Ja, jag gillade smurfen jag med.. :)
Arasen

Anna

Alltid roligt med videos! Skulle önska fler videos där du visar hur du sminkar dig :)

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: