Långfredagen är verkligen låååååååång

Jaha.. Idag har jag en riktig deppdag. Jag har ingen aning om varför, men allt känns bara grått och trist idag. Jag försökte få över min syrra, men hon kunde inte. Lillebror svarade inte i telefon och det verkar som om mamma är upptagen.

Jag vill ha besök ikväll. Jag vill umgås med någon mer än Johan. Men vem ska jag fråga? Jag vet helt ärligt inte.. Och även om jag skulle lyckas få över någon så är det väl antagligen inte någon som vill spela buzz med mig.

Jag känner hur min negativitet sprider sig genom kroppen. Jag känner hur irriterad och grinig jag är.. Det är nog lika bra att jag sätter mig och spelar en stund till.. Ingen idé att byta om från morgonrocken heller.. Bra dag idag..

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: