Ute i sista minuten..

Woops! Jag råkade kanske glömma bort att ringa och kolla om man var tvungen att boka bord på restaurangen vi ska till imorgon. När jag ringde så var det verkligen i senaste laget för dom hade nästan fullt HELA kvällen! Vi fick i alla fall ett bord för fyra personer kl 19 imorgon.

Det ska bli så skönt att få komma iväg på en halv weekend och bo på hotel! Minuset är nog att jag måste släpa på saker och ting på lördag när vi är på Gröna Lund. Not fun! Not fun at all! Med det sagt bör jag även påpeka att jag har inte  ens börjat packa det som ska med än. Jag har ingen aning om vad jag ska ha med? Vad behöver man ha med sig när man åker till huvudstaden och gröna lund och sover på hotel en natt?

Där vi ska äta imorgon..
carola

Du behöver inte ha med så mycket sötnos ♥

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: