Grattis till mig själv!

Jag antar att ni som inte vet är lite nyfikna nu på hur det gick tidigare idag på Vero Moda? Fick jag praktik eller inte? Ja, det fick jag för jag är bäst! HAHA! Jag börjar min praktik på Torsdag! Jag kommer att ha praktik två dagar i veckan, Onsdagar och Torsdagar som det ser ut just nu.. Spännande!

Butikschefen var jättetrevlig och det kändes verkligen bra. Jag är lite nervös inför att börja, men jag tänkte att det är lika bra att köra igång på en gång! Jag ser dock INTE fram emot den 17e Oktober som kommer bli en jobbig dag eftersom det är en torsdag. Då har jag först ett möte kl. 11, sen ett möte kl. 13 och tillsist praktik kl. 15.. Men det får lov att gå.. Det är ju ett litet tag kvar i alla fall..

Efter att jag fick de underbara nyheterna om att jag får ha praktik (HURRA!!) så gick jag in på Make Up Store och köpte en liten grattispresent till mig själv. En ny foundation (behövdes verkligen) och en borste till. Jag tänkte att det är lika bra att gå in dit eftersom deras produkter är så himla bra. Fick hjälp av en jättegullig tjej och jag kan utan tvekan säga att jag aldrig någonsin har ägt en sån här bra (och dyr) foundation. Jag ska bara lära mig hur man har på foundation med borste också, jag brukar ju annars använda fingrarna men resultatet blir ju inte lika bra då..

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: