En ond spiral

Den här morgonen var inte alls rolig, så jag gick och la mig igen efter att Alvin gått till dagis. Alvin har kommit in i en ond spiral som vi måste göra något åt. 

Han vill inte sova på kvällarna. Han somnar jättesent för det, även fast vi lägger honom i tid. Det betyder att han också är jättetrött på morgonen och inte vill gå upp. Imorse var han inte glad någonstans. Han blev jättesur för att jag väckte honom och sedan var hans morgon förstörd. 

Ingen frukost åt han, kläderna ville han inte ta på sig. Han ville bara vara hemma med mamma... Jag gissar på att han kommer bli överlyckling när jag kommer och hämtar honom. Sen ska vi hem och så ska han få leka med Viktoria. Hoppas han är på tillräckligt bra humör för det bara..

En bild från när jag nattade honom förra veckan
LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Jobbigt när det blir så där, men hoppas det snart ändras och det blir som vanligt igen!

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: