En lång torsdag

Imorgon har jag en del viktiga saker som står på schemat, så det är bäst att lägga sig nu. Jag har en fullspäckad dag imorgon och det är både roliga och jobbiga saker jag ska göra.

Först klockan elva ska jag till behandlingen (dbt) och sitta där i en timme. Det ska bli intressant att se vad vi kommer att prata om och sådär för alla tidigare gånger har vi gått igenom regler osv. Imorgon är första riktiga individualterapin! Det ska bli så skönt att få komma igång på riktigt äntligen! När individualterapin har slutat ska jag försöka springa och äta en snabbis. Jag har en timme på mig.

Klockan ett ska jag träffa en läkare och det ser jag inte alls fram emot. Jag får alltid någon ny läkare och jag kände inte igen namnet på henne som jag ska träffa så imorgon är nog inget undantag. Jag hoppas innerligt att hon inte kommer att tjata om mediciner eftersom att jag har börjat med både behandling och praktik nu. De andra läkarna har varit ganska flitiga med tjatandet om mediciner, men jag tokvägrar. Som tur är så följer min gode man med mig till läkaren så jag slipper gå själv.

Klockan tre är det dags för praktik.Åh vad jag längtar. Jag har varit lite småsur på mig själv idag eftersom jag övertalade mig själv om att jag skulle vara hemma. Visst att det behövdes, men i alla fall. Jag tycker det är så kul på praktiken. Det är alltid olika saker som ska göras och man gör inte bara en enda grej under tiden man är där. Dessutom är alla så snälla och trevliga så jag blir superduperglad när jag är där.

Praktiken slutar klockan sex och då är det dags för mig att gå till bussen och åka hem till mamma. Vi ska ha filmkväll där och sova över. Alvin och Johan kommer redan att vara där när jag kommer. Vi ska äta tacopaj och titta på en av mina favoritfilmer. Håll tummarna på att jag kan äta imorgon och att jag inte somnar mitt i filmen för att jag är så trött..

Just ja.. sova var det ja.. God natt och sov så gott..

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: