Sleepy

Jag kunde inte sova inatt. Så jag satt uppe till fem och bläddrade bland bilder på tumblr.. Kan man inte sova så kan man inte. Lämnade Alvin på dagis och gick hem. Jag gick raka vägen till sängen och somnade på en gång typ. Jag sov nästan hela tiden som Alvin var på dagis och gick upp fem minuter innan han kom hem.

Idag ska jag gå på Eskilstuna Teatern och se farsen Kuta och Kör. Jag tror att det kommer vara riktigt rolig. Med Morgan i huvudrollen känns det rätt givet faktiskt. Det ska bli så skönt att få komma ibäg och förhoppnignsvis få skratta lite. Just nu är det så mycket press och stress från olika håll att jag glömmer bort att skratta. Det är faktiskt viktigt det också. 

Nehej, nu blir det ut och röka i kylan och sen fundera på dagens klädval.

Haha.. Har hittat en jätterolig cameragrej på nätet som gör jätteroliga och fina bilder.. Märks det att den används flitigt eller?
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: