Lång dag på loppisen

Imorse när jag kom till loppisen stötte jag på min syssling Martina. Det var evigheter sen vi sågs så det var rätt kul. Ännu roligare blev det när vi upptäckte att vi hade borden typ bredvid varandra.

Annars gick det rätt segt idag faktiskt. Det var rätt mycket folk, men dom flesta är ju snåla och tycker att fem kronor är för mycket. Istället för att åka hem på en gång så stannade jag och Annelie för att fixa lite med borden. Det som skulle bli en liten stund blev två rimmar. Haha.. Så det kan gå..

Nu hinner jag inte ta en tupplur innan jag ska iväg, men jag ska nog passa på att ta det lite lugnt en stund i alla fall. 

Det funkar inte riktigt att lägga in bild just nu så ni får klara er utan.. Kommer inte ens åt bildarkivet. Skumt!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: