Dear santa

Snart  är det jul... Jag undrar om tomten hittar till mig i år igen.. Om han gör det så är det här min önskelista för i år:


Nagelgrejer i alla former och färger. Inte bara lack utan även tillbehör. Jag har verkligen börjat intressera mig för det här med naglar nu.

En tassimo! Jag älskar den varma chokladen dom har och jag tror att den skulle användas rätt så flitigt.


Water speakers.. Hur coola som helst!


Fatta vad fin tallriken skulle bli med grönsakerna som ser ur såhär. Veggie Twister tror jag dom heter.. 

En mordgåta med middag. En upplevelse för en person. Jag har så länge velat göra en sån här grej, men insett att jag nog inte känner någon som tycker att det verkar lika kul som jag gör.. När jag själv letade runt efter julklappar hittade jag just det här på coolstuff.. Det är för en person i göteborg, stockholm eller Malmö. Upplevelsen tar 3 timmar och är för en person. Det sker i grupp med andra.. 

Övriga saker jag önskar mig som jag nästan alltid önskar mig;
Presentkort, Smink och Personliga julklappar som visar på att folk känner mig
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: