En liten lista

Spiderchick hade en rolig lista på sin blogg som jag lånade utav henne..

Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag låg och sov väldigt djupt och skönt på soffan där jag somnade igår kväll.. 


Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade i skafferiet om det fanns nåt gott att äta.. (var tvungen att kolla nu igen om det fanns något. Hittade ostbågar.)


Det sista du sa högt: För att jag ville det


Det senaste någon sa till dig: Varför får jag lite ostbågar?


Vad var det senaste du åt: En osbåge.

 

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska.. Har alltid varit och kommer nog alltid att vara.. 

Längtar du mest efter just nu: Sommar, värme och ett bad (jag får ju inte bada när min tatuering läker)


Sover du tungt? Inte på nätterna, på morgonen däremot sover jag väldigt djupt.. 

 
Vad ska du göra härnäst: Kolla kontot och se hur rika vi är.. Jag gissar på inte speciellt mycket..


Höger eller vänsterhänt: Högerhänt. Jag ville vara vänsterhänt tidigare, men det blev aldrig så.. Jag kan skriva med vänster, men det blir inte direkt vackert. Det är ett under om någon kan läsa det.

Hur många kuddar sover du med: Tre kuddar måste jag ha i sängen! Minst! Sover jag på soffan eller borta behöver jag endast två.. Jag sover aldrig med bara en kudde för då hamnar huvudet mitt för långt ner och jag har svårt att sova..

En väldigt gammal bild på mig..

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: