Vem i Simpsons är du?

Jag hittade ett test på min gamla bilddagbok (numera dayviews). Jag gick in där för att spara lite gamla bilder som jag upptäckte att jag hade kvar där av en slump. Och när jag såg det här testet tänkte jag att det måste jag ju göra. Jag spelar ju Simpsons tapped out, jag har nelsons HAHA som sms signal och homer när det ringer..

Vem i Simpsons är du?

Homer Simpson:

[ ] Du dricker öl
[x] Du älskar mat
[x] Du e lite trögfattad
[ ] Do'h är ett ord du säger ofta 
[ ] Du jobbar på ett kärnkraftverk
[ ] Du kollar på tv mycket
[ ] Du heter Homer
[ ] Du har 55 i IQ
[ ] Du har en rosa bil
[ ] Du är flintis
Poäng: 2

Marge Simpsons:

[ ] Du har blått hår
[ ] Fyller år den 1:a oktober
[ ] Du har en orange bil
[x] Du är spelberoende
[ ] Du har tvillingsystrar
[ ] Du e gift med en trögfattad
[x] Gillar att laga mat
[ ] Du har en konstig röst
[ ] Du heter Marge
[ ] Du har 3 barn
Poäng: 2

Bart Simpson:

[ ] Du åker skateboard
[x] Du är busig
[ ] Du hatar skolan
[ ] Bob försöker döda dej
[ ] Din bästa vän är en tönt
[ ] Du har en ond tvilling
[ ] Du får kvarsittning i skolan
[ ] Du hatar rektorn
[ ] Du är allergisk mot räkor
[x] Du är störst av dina syskon
Poäng: 2

Lisa Simpson:

[x] Du är smart
[x] Du är dålig på idrott
[ ] Du kan spela ett/flera instrument
[ ] Du är vegetarian
[ ] Du är buddist
[x] Du gillar barbiedockor
[ ] Du är mellanbarnet
[ ] Du har 156 i IQ
[ ] Du heter Lisa
[ ] Du lyssnar på jazz
Poäng: 3

Maggie Simpsom:

[ ] Du kan inte prata
[ ] Du är minst i familjen
[ ] Du har skjutit någon
[ ] Du är en bebis
[ ] Du har alltid en röd napp
[ ] Du heter Maggie
[x] Du har varit en bebis
[ ] Du har en nemesis som bara har 1 ögonbryn
[ ] Du kostar 847.63 dollar
[x] Du har blått på dej

Poäng: 2

Jag blev: LISA
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: