Filmkväll med mig själv

Jag tog mig en "liten" tupplur på två timmar förut. Jag var jättetrött och tänkte egentligen bara vila i typ en halvtimme. Jag trodde att Johan skulle väcka mig för han brukar göra det när han tycker det är dags för mig att vakna, men han lät mig sova för jag var tydligen jätteblek. Jag vaknade runt halv sju nån gång tror jag. Nu känner jag mig bättre i alla fall. 

Johan gjorde fläskkotletter, potatisklyftor och bearnaisesås till mig. Det var riktigt gott! Nu sitter jag och tittar på The Amazing Spiderman och äter jordnötsbågar. Dom var helt okej faktiskt. Och jag förstår inte varför alla säger att den här filmen är så dålig? Jag tycker den är jättebra. Sen att den inte är 100% lik serien och så, vad gör det? Vem har dött av lite förändring? 

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: