Pubert ♥

Idag har jag varit riktigt ledsen. Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra med min älskade lilla pubert. Han är den mest underbara katt jag någonsin har haft, men nu vet jag inte hur länge jag kan ha kvar honom.

Han har blivit könsmogen och börjat märka revir. Jag ska snart boka tid hos veterinär för kastrering. Idag upptäckte jag något som jag inte räknat med. Han satte sig och bajsade utanför lådan. Jag vet inte om det bara var så att han inte hann till lådan eller om det är något annat. 

Jag har hört att det kan bero på fodret också. Det beror inte på att lådan är överfull, för det är den inte. Jag vet inte alls vad jag ska ta mig till. Slutar han inte efter kastreringen, så kanske jag inte kan ha honom kvar. Jag kan inte ha en katt som kissar utanför lådan. Det går bara inte, 

Jag känner mig så ledsen just nu. Jag försöker att inte göra det för vi är barnvakt, men det är så svårt! Jag älskar min katt ♥

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: