stressad till max

Imorgon kommer bli en sån stressig dag för mig. Jag har ingen aning om hur jag ska hinna med någonting och jag mår redan dåligt över det. 

Om man bortser från att jag mår dåligt psykist över så mycket stress mår jag även dåligt fysiskt.. Jag mår illa. Jag mår så illa! Jag har ont i magen. Jag får avgaser som kan få vem som helst att svimma och sist, men absolut inte minst min mage startar ett nytt världskrig. Som om jag inte känner stressen tillräckligt måste jag dessutom springa på toaletten. Inte kul! Inte bra och framför allt Jag har INTE TID med det!

Min stressdag är inte förrän imorgon, men processen har redan startat. Det enda jag kan göra åt det är att ta bort stressmomenten, men det vill jag inte göra. Imorgon är det först DBT. inget stressigt med det i sig, det är bara bra att jag ska dit.  Om det är så att mamma inte kan ta min plats imorgon så är det Luciatåg för Alvin. Jag har aldrig någonsin missat det förut, så på sätt och vis hoppas jag att mamma inte kan. 

Alvins lucia börjar klockan två. Det betyder alltså att jag måste hem efter stan igen och det betyder att jag måste slänga i mig mat om jag ska hinna äta något. Annars äter jag alltid på stan innan det är dags för praktik. Praktiken börjar sen klockan tre. Och om jag måste till Alvins lucia så måste jag gå tidigare därifrån för att hinna till praktiken som jag absolut inte kan stanna hemma ifrån. Jag har redan varit borta för mycket. Fem minuter efter att jag har slutat kommer Ebbe och hämtar mig för då ska jag åka till Sofias luciatåg. Skulle jag stannat och väntat på bussen hade jag inte hunnit dit. 

Summan av mitt oerhört röriga inlägg: Imorgon är det stress. jag har ingen aning om när jag ska ha tid för att äta. jag vill inte missa Alvins lucia, men jag har ingen aning om hur jag ska hinna. Jag kommer missa julkalendern med Alvin på kvällen.. 

Man kan seriöst bli inlagd på psyk för mindre. Jag mår så dåligt över imorgon och den dagen har inte ens börjat! HEJ ÅNGEST!

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: