Hej ångest, var vänlig försvinn!

Jag är lite sur på mig själv för jag stannar hemma från praktiken idag. Jag ringde i alla fall och förklarade varför. Jag sa till och med sanningen som det var. Att det är för att jag har ångest. Jag brular aldrig någonsin erkänna det när jag avbokar tider och sånt annars. Så det är ju ett plus i alla fall.. 

Även om jag blev besviken på mig själv så kändes det ändå lite bättre efteråt. En mindre grej att känna stress/press och oro inför.. Nu sitter jag här istället och försöker lura hjärnan att jag är glad. Jag har en penna i munnen för att få hjärnan att tro att jag är glad. Stoppar man in en penna i munnen så som jag har gjort så tror hjärnan att man småler lite och förhoppningsvis blir man lite gladare, men usch så fånig man ser ut.

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: