Det märks att det är jul

Jag har verkligen inte haft tid att blogga idag.. 

Jag drog ner till stan och började handla de sista julklapparna. Så skönt att vara klar! Sen sprang jag in på burger king och åt en snabbis. Jag provade något nytt där, men blev inte speciellt förtjust i det.. Sen var det praktik i tre timmar. Jag fick sitta i källaren och märka grejer inför mellandagsrean. Riktigt snygga kläder så passa på! 

Efter praktiken så åkte jag med ebbe till tuna park och handlade den sista julklappen. När jag kom hem skulle jag natta Alvin och efter det har vi slagit in massa julklappar.! Nu är det snart sängen som gäller.. 

Vad har ni gjort idag?

Jag idag.. Det var jättemånga som trodde att jag klippt mig. Lite kul..
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: