Film med lillasyster

Har jag nämnt idag att min syster sover hos mig inatt? Om inte, så vet ni det nu. Älskar att ha henne här! Vi tänkte att vi skulle kolla på skräckfilm idag. Så vi började kolla på en film som heter Silent Scream. Ganska bra namn på en skräckis.. Am I right? Den var så totalt B att det inte ens gick att titta på den. SÅ DÅLIG! Vi kollade i ungefär en kvart innan vi stängde av filmen,

Vi övergick till att titta på MAMA istället. Och den var faktiskt bra.. Sådär vidare läskig tyckte jag inte att den var, jag fick mer tårar i ögonen hela tiden och tyckte den var sorglig.. Men sen är jag ju lite konstig också.. Fia tyckte i alla fall att den var läskig. 

Nu ska vi se den ultimataste tjejfilmen någonsin (och såklart en av mina favoriter) Mean Girls! Fia har redan börjat titta på den, men det gör inte så mycket för jag kan typ hela filmen utantill. Jag har sett den miljontals gånger känns det som. Fast nu var det ett tag sen.

Imorgon blir det loppis med Carola och Annelie. Längtar massor!

 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: