Storrensning

Idag har jag och Johan varit riktigt duktiga.. När jag kom hem från Hallsta möbeloutlet så började Johan plocka ner Alvins säng.

När jag hämtade Alvin på dagis träffade på vi Alvins kompis och hans mamma. Vi gjorde sällskap hem och dom följde med upp en stund.. När vi kom upp i lägenheten hade Johan möblerat om lite och ställt soffan i Alvins rum (en bäddsoffa som han ska använda som säng). Ungarna lekte lite och sen gick dom hem.

Alvin fick vara hos Carola en stund medan jag och Johan gick ner till källarförrådet. Vi har rensat ut allt det stora som ska från källaren till tippen. De mindre sakerna som vi är osäkra på ska vi ta vid ett senare tillfälle och gå igenom.. 

Jag är jättehungrig, men jag är alldeles för trött för att laga mat just nu så jag tänker bara ta lite ost och kex.. Snart ska vi sätta oss i fåtöljerna och titta lite på vänner och bara slappna av.. 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: