Inte göra någonting

Idag skulle min kusin och hennes systerson komma förbi och leka.. Tyvärr körde det ihop sig och dom kunde inte komma. 

Istället ringde jag till mamma och sa att Alvin gärna fick vara kvar där längre. Då kan vi lämna honom till hans farmor direkt sen.. Och jag tänkter ta en ligga-i-soffan-och-glo-på-film-och-serier-dag! Vad härligt! Att bara ligga i soffan en hel dag och kolla på serier som jag har missat och någon bra film! Hur länge sedan var det jag gjorde något sånt?

Är man barnledig så får man! Egentligen känns det som att man borde göra nåt vettigt när man är barnledig. Något som man annars är svårt att göra när man har barn.. Tex gå på bio eller nåt.. Men ibland är det faktiskt riktigt skönt att inte göra någonting!

Därför sitter jag nu här med morgonfrisyr, min rosa jumpsuit och en toffel på foten (min andra är borta) trots att jag varit vaken i ungefär två timmar.. NU börjar min dag! 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: