Hejsan

sJag har inte bloggat sen i torsdags, men jag har verkligen inte haft tid.. Jag har knappt setat vid datorn alls..

Torsdag: Åkte till mamma en sväng och åt lite mat. Efter det var jag barnvakt.. När jag kom hem tittade jag på lite tv. Jag kollade på ett jätteintressant program om kvinnor som fick ha sina bebisar i fängelset.. Det var ett experiment för att se om det minskade risk för att de skulle göra fler brott i framtiden.. Jag och Fidde åkte sen till statoil och mcdonalds mitt i natten för att köpa cigg och mat.. När jag kom hem tittade Johan och jag lite på vänner..

Fredag: Jag följde med Malin på stan och efter det åkte vi till Rusta.. Köpte en söt liten ljuslykta på stan, ett par saxar och en present åt Viktoria som snart fyller. På rusta köpte jag en julgransmatta, shampoo och lite godis. Nea skulle sova här, hennes bror kom över en liten stund och umgicks. Jag skulle försöka sy, men hade otur med symaskiner.. Vi tittade på en film som både Nea och jag tyckte väldigt mycket om (Do not kiss the bride eller nåt sånt hette den).

Lördag: Nea och jag åkte till ÖB en sväng. Jag hittade lite julklappar.. Jag fick låna Carolas symaskin och sy lite på min halloweendräkt, men för tillfället är jag inte alls nöjd så vi får se hur det blir.. Malin kom över en stund på kvällen och vi satt bara och snackade massa skit..

Söndag: Jag och Johanna åkte till växtriket, Burger King och Ica Maxi.. När jag kom hem var jag så trött att jag gick och la mig.. Jag vaknade lagom tills vi skulle äta och sen gick Alvin och jag iväg till Malin en snabbis så att han skulle gå leka med Viktoria.. Vi gick hem när dom skulle äta.. Alvin fick passa på att bada och sen duscha håret innan han skulle sova.. När Alvin lagt sig gick jag över till Malin och vi hade en riktigt mysig kväll.. Vi åt godis, drack Cola, titta på Förortsungar och lite annat på tv. Jag har inte sett förortsungar förut. Jag tyckte den var riktigt bra..

Idag har jag inte hunnit med så mycket än.. Jag tänkte lägga mig i ett bad strax, men först ska jag tömma kattlådan.. Så tråkigt, men det måste ju göras.. 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: