Väck mig?

Nu har jag insett att det inte är hållbart i längden att försova sig.. Antingen hör jag inte när klockan ringer eller så stänger jag av den i sömnen, det är väldigt sällan jag vaknar av den..

Därför är det nu på tiden att jag skaffar en väckarklocka när jag får pengar.. Dessa tre står det mellan:


Den här är dyrast (499:-), men den verkar också vara den som är bäst. När man trycker på snooze så rullar den iväg och gömmer sig. Man måste gå upp och leta efter den. Jättebra sätt att vakna på..

Den här är den billigaste (129:-) varianten och den jag funderar mest på. Den måste man upprepa en slumpmässig serie blinkande lampor innan larmet stängs av. Då känns det som om man faktiskt borde vakna av den.
Och den tredje varianten som ligger mittemellan i priskostnaden (329:-). Den flyger också iväg, men den kan inte gömma sig. Då tror jag att om jag går upp och hämtar den så kommer jag lägga mig direkt igen..

Usch vilka svåra val? Ingen som kan tipsa om en BRA väckarklocka? 
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: