Snart är julen nära..

Idag har verkligen varit en toppendag (trots lite illamående tidigare idag). Nu ska vi bara ta det lugnt ikväll.. Lilja skulle komma över senare, vi ska eventuellt se någon bra film och bara ha det bra.. 

Efter att jag kom hem började jag planera jul lite smått.. Vad ska köpas till vem osv och sen kom jag på en jättebra grej som jag faktiskt ska försöka göra själv i år. Någon kommer alltså kanske att få en hemmagjord julklapp (om jag lyckas), men vem eller vad kan jag inte säga än.. Jag tror att det kommer att bli riktigt populärt!

Julklappslistan ser ut så här.. Jag har 17-19 personer att köpa julklappar åt.. Fem av dom är klara.. Bara 12-14 personer kvar.. Hehehe.. Men så är det när man älskar att köpa julklappar till folk..


Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: