Hemma, men hur länge varar det?

Nu har vi nyligen kommit hem.. Först åkte vi till taxinge, men det var en besvikelse i år. Det var en sak jag ville köpa där, men det hade dom inte. Johan köpte i alla fall en jättesöt ängel åt mig. 

Efter taxinge bar det av mot Hedlandet. Vi hittade lite julklappar och några köksgrejer.. På vägen hem började jag må lite illa så jag bestämde mig för att blunda och sen slumrade jag till en liten stund..

Vi åkte till Donken och jag piggnade till lite, Efter donken tog vi en tur till plantagen där vi köpte julgranskulor och belysning. Efter en hel dag då vi varit ute och farit är jag jättetrött, men ingen vila här inte för nu ska vi till Lilja och fika...

Det skönaste med idag? Att veta att Alvin kommer hem imorgon! Sovmorgon! UNDERBART!
Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: