Gap och skrik

Mamma var ju som sagt här tidigare. Hon tog med sig Alvin till Ica Maxi och jag la mig och vilade en stund. Alvin var jätteledsen när han kom hem. Han hade så roligt på Ica Maxi och det kan jag ju förstå. Han har ju varit sjuk och inte fått gå ut någonting. Han har varit ganska grinig av och till sen han kom hem faktiskt. Jätteroligt. Verkligen.

Annars har jag inte gjort mycket idag. Jag skulle städa, men det fanns ingen motivation. Istället har jag tänkt ganska mycket och försökt röra upp oredan i huvudet. Så lite "städning" har jag ju ändå gjort. Jag tänkte ta tag i den riktiga städningen snart. Jag ska bara vänta på ett viktigt telefonsamtal först. 

Alvin har fått sina ögondroppar idag med. Det var INTE roligt kan jag tala om. Han skrek och försökte slingra sig. Undrar vad grannarna tror. Jag vet inte om jag någonsin hört honom skrika så högt förut. Hoppas att de har förståelse. 

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: