Släkten är värst?

Pappa och hans fru var här på fika för ett tag sen. Alibett kom också förbi en stund. Hjärnan snurrar fortfarande runt åt alla håll och jag vet inte hur jag ska stanna den. 

För tillfället sitter jag och pratar lite med min mammas kusin och min syssling på facebook chatten. Det är ganska roligt. Jag tyckte att min syssling skulle bli min nya personliga tränare, men han höll inte med riktigt. Dålig stil tycker jag. Haha. 

Det känns ganska kul att jag har fått kontakt med dom efter alla dessa år. Jag har tänkt en del på dom senaste tiden och därför tycker jag att det är extra kul.

Ikväll ska jag se Captain America. Det ska bli spännande. Jag jobbar sakta men säkert mig fram till att bli en äkta NÖRD! 

Zazz

Öööö varför har du plockart bort mig från facebook? Vad har jag nu gjort dig.. Skit tråkigt.. trodde vi var vänner

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: