Im walking on sunshine

Idag kommer jag knappt vara hemma alls. Jag ska snart ibäg till Sundbyholm och förhoppningsvis grilla. Annars ska vi fika där i alla fall. Riktigt mysigt. Efter det ska Alvin och jag till Bvc. Det är 4-års kontroll. 

När Malin kommer hem från jobbet ska vi åka till västerås. Dollarstore hade öppnat där, så det ska bli kul att gå in och titta. Vi ska försöka hinna med en snabbis på Ikea och köpcentret också. Jag ska försöka att inte shoppa jättemycket. 

Nej, nu måste jag byta blöja på Alvin och hitta en tjockare tröja att ha på mig. Det är faktiskt inte så varmt ute än, men solen skiner så det kommer nog senare. Härligt!

Gaymasen

Kleeeenis! Våga trotsa kylan. Haha.



Men nej. De där byxorna är svala. Koftan är tunn och sval. Så det kommer bli en asskön sommaroutfit. På kvällarna. ^^

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: