Förvirring

Det var trevligt igår förutom att jag började få migrän på kvällen. Mammas kille skjutsade hem oss runt elva. Alvin var övertrött och jättegrinig när vi skulle åka. Jag var tvungen att ta ett bad när jag kom hem för jag hade frossa. 

Paul började prata med mig på facebook och jag kände hur migränen började släppa lite grann. Det verkade som att vi skulle kunna bli vänner igen. Helt plötsligt ändra han sitt beteemde och nu verkar det vara helt kört igen. Jag känner mig förvirrad.

Jag sov till två idag på grund av huvudvärken. Alvin låg och höll om mig en liten stund. Det var ganska mysigt, men sen gick han iväg och lekte en liten stund. Jag känner mig fortfarande helt förvirrad idag. Jag vet varken ut eller in. Jag hoppades att sömnen skulle underlätta en del, men det gjorde den inte. 

Idag känner jag för att gå ut, eftersom det är så fint väder. Fast jag vet inte om jag orkar. Jag har fortfarande jätteont i huvudet. Jag har inte migrän just nu, men en rikitgt jobbig huvudvärk. Malin kanske skulle komma förbi en stund senare. Skönt att få träffa en vän. Jag vill bara ha någon som är hos mig en liten stund. 

Fast jag vet snart inte vilka som är mina vänner eller inte. Hela mitt huvud känns upp och ned.

Är du här ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: